Rok 2017:
- w listopadzie: rozpoczęcie drugiego etapu realizacji projektu wystroju wnętrza kaplicy od położenia mozaiki ceramicznej w przestrzeni krucyfiksu wyznaczającego wzdłużną oś tabernakulum oraz pomalowania fugi w sferze okalającej rzeźbę Chrystusa Króla Wszechświata. Mozaikę wypalono w pracowni p. Roberta Pigonia. Prace wykonał artysta z synem.
Rok 2018:
- w styczniu i lutym: wykonanie
1. stopnia pod miejscem przewodniczenia w prezbiterium kaplicy i w przedsionku prowadzącym do prezbiterium;
2. półki pod tabernakulum,
3. nakładki na mensę ołtarza posoborowego
4. podwyższenie nadproża we wnęce prowadzącej do prezbiterium kaplicy
4. podwyższenie nadproża we wnęce prowadzącej do prezbiterium kaplicy
Projekt dodanych elementów wykonał p. Robert Pigoń. W pracach wykorzystano marmur Carrara Bianco, nawiązując do materiału, z którego wykonano wcześniej boki i stopę ołtarza, oraz ambonkę. Podstopnicę wykonano z czarnego, nakrapianego marmuru Impala, który najlepiej kolorystycznie koresponduje z czarnym lastriko wykorzystanym w niższych stopniach.
Na mensie ołtarzowej wcześniej na lastriko wylano poziomującą żywicę. Ołtarz był niekompletny. W najistotniejszym miejscu sprawowania ofiary Eucharystycznej nie było kamienia, którego wymagają przepisy liturgiczne i duchowość spotkania z Bogiem Nieogarnionym.
Zwiększono znacznie, acz proporcjonalnie płytę kamienną pod tabernakulum umożliwiając w ten sposób swobodne ustawnianie puszek z Eucharystią. doklejono na lastriko marmurowe elementy maskujące. W czasie prac przebudowano też system nawiewu (wcześniej usytuowany w podeście w formie kraty, teraz wyprowadzono kilka kanałów w podstopnicy.
Płyty marmurowe przycięto i oszlifowano w pracowni kamieniarskiej Rafała Ścianka w Rabce. Prace murarskie i kamieniarskie w miejscu wykonał mistrz kamieniarski Stefan Marszałek z Lipnicy Wielkiej ze współpracownikami.
Na mensie ołtarzowej wcześniej na lastriko wylano poziomującą żywicę. Ołtarz był niekompletny. W najistotniejszym miejscu sprawowania ofiary Eucharystycznej nie było kamienia, którego wymagają przepisy liturgiczne i duchowość spotkania z Bogiem Nieogarnionym.
Zwiększono znacznie, acz proporcjonalnie płytę kamienną pod tabernakulum umożliwiając w ten sposób swobodne ustawnianie puszek z Eucharystią. doklejono na lastriko marmurowe elementy maskujące. W czasie prac przebudowano też system nawiewu (wcześniej usytuowany w podeście w formie kraty, teraz wyprowadzono kilka kanałów w podstopnicy.
Płyty marmurowe przycięto i oszlifowano w pracowni kamieniarskiej Rafała Ścianka w Rabce. Prace murarskie i kamieniarskie w miejscu wykonał mistrz kamieniarski Stefan Marszałek z Lipnicy Wielkiej ze współpracownikami.
